La Pensiunea Erika vă aşteaptă o familie tânăra şi întreprinzătoare care te întâmpina şi te pofteşte în pensiunea pe care au ridicat-o cu mult suflet astfel încât tu să te poţi bucura de lucrurile unice pe care ti le oferă aici.

Pensiunea Casa Erika se află la o distanta de 4 km de oraşul Anina, în inima munţilor Aninei pe malul Lacului Marghitas. Cunoscătorii ştiu că peisajele naturale şi încărcate de istorie, te vor face să înţelegi frumuseţile naturii şi viaţa oamenilor care au lucrat în minerit.

Motivele pentru care oaspeţii noştri revin sunt numeroase: vei fi cazat în camere spaţioase, calde şi primitoare. Fiecare camera am decorat-o si utilat-o astfel încât sa te simţi ca acasă sau chiar mai bine. Baia îţi oferă tot ceea ce îţi trebuie: prosoape albe si pufoase, cosmetice de unica folosinţa, foehn, cabina de duş.

Si pentru ca tu eşti foarte important pentru noi ne-am gândit sa-ti oferim multe variante pentru a-ţi petrece timpul liber si pentru a te relaxa.

Traseele pentru drumeţii şi frumoasele zone de aici din Banatul Montan te aşteaptă!

Un comentariu:

  1. Din pacate povestea s-a incheiat - inainte de a incepe! Nu mai e nimic la Casa Erika, a fost vanduta unui intreprinzator autohton care a lasat-o de izbeliste.
    Am fost in weekendul de 1Mai2015 prin zona, cu motocicleta, in prospectare, dorind sa petrec cateva zile acolo intr-un weekend viitor. Am ajuns si am gasit cativa localnici/muncitori forestieri la un gratar in curte, care mi-au spus povestea.
    Pustiu, zona neamenajata, complet neatractiva.

    Pacat!

    RăspundețiȘtergere